[Dailydrool] dem grey hairz---

basetsavr5 at aol.com basetsavr5 at aol.com
Fri May 7 12:41:35 PDT 2010

Dis Brudder Elwood. I readin me droolz, an hab liddel whut dey call commentin ob da brain cell to Miss Angela. She be a talkin bout Ol Bill a gittin dem dere grey hairz all ober da place.
Dere nudder hidin spot fur dem fings, Brudder Elwood knowz dis cause me Daddie gotz dem.

Dem fings grow rite in da snooter ob da slaves. Yes sir, git on up dere-snooter to snooter, why dere whole crop ob dem, white ones, da Brudder Elwood seez dem rite here in me home. Daddie gotz a big one, he liddel slow, he bee a finkin I gib him a liddel kissie, but I been a grabbin at dis hair whut be rite dere.
It still dere.
Brudder Elwood gib it a go tonite.

Now back to me droolz---and drool to all in need-

Debbie Winchester
PW, OEBE Elder Clara,
Elder Sister Daisy, Brudder Jake