[Dailydrool] Dis Conley

Beverly Szaton via Dailydrool dailydrool at lists.dailydrool.org
Wed Feb 10 02:59:07 PST 2016

Whazza deal? Odder day is warm ousside an taday it be twelf. Colder den a
witches .......whut I cannot say dat? Who youse tellin I cannot say dat?
Whatchu meen it offensibe to ladies? Youse no lady youse a pup.
Oh well esscuse me! Heer I thinkin youse unner one yeer old you a pup an
you tellin me whut I can an cannot say because youse a lady?
Lemme tell you how dis shake out, liddel Missy Lady dog...

Hello MPerson.
Yesm.
No'm.
Respeck yes I does. Ok Ok Ok. I no say it den.

Jeeesh. All I does is rite about da wether an you sees whut happins. Dis
place gone to da dogs it has. Well mebbe not enough.

Love an Drool to them whut needs it Auntie Menzie speshul snooter hugs to
you an da odders loss dere houndies. It a tough won.
Conley ob Conley an Liddel Miss Gotta Respeck She an da Bleke Dog (lookin
bedder every day at leest he not sayin I gotta respeck him.)